Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Price building - problematika stanovení cen na příkladu startovného na Gigathlon Czech Republic 2016
Kratochvíl, Tomáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Price building - problematika stanovení cen na příkladu startovného na Gigathlon Czech Republic 2016 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je stanovit výši ceny startovného pro vytrvalostní závod Gigathlon Czech Republic 2016. Dalším cílem je analýza závodu Gigathlon Czech Republic 2016 a tvorba nákladů (výdajů) u tohoto závodu. Cílem diplomové práce je také analýza konkurenčních závodů. Metody: V práci byly použity metody pro výpočet ceny startovného - nákladová metoda, metoda konkurenčního oceňování a metoda dle návratu investic. Dále byla použita metoda analýzy, která byla využita při analýze závodu Gigathlon a konkurenčních závodů. Poslední metodou byl rozhovor, kterým byly získány informace o závodu Gigathlon Czech Republic 2016 od hlavního organizátora této akce. Výsledky:Nejnižší ceny startovného pro kategorii Team of five a Couple bylo dosaženo použitím metody konkurenčního oceňování. Pro kategorii Singl byla touto metodou stanovena naopak nejvyšší cena. Při konečném stanovování ceny bylo využito nejen kombinace všech metod, ale bylo přihlédnuto i k předpokládanému počtu závodníků a švýcarskému modelu cen. Zjištěné výsledky byly následně porovnány s reálnou cenou startovného. Mezi částkami jsou jen nepatrné rozdíly, které jsou způsobeny jinými částkami na jednoho závodníka (nižší...
Aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016
Svárovský, Vojtěch ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016. Dílčím úkolem je zhodnotit interní a externí prostředí závodu Gigathlon Czech Republic a na základě analýzy získaných dat stanovit návrhy a doporučení na jejich zlepšení, které budou předány organizátorům závodu. Metody: Za použití teorie Service-Profit Chain a jejích jednotlivých částí je analyzována sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016. Data o interním prostředí akce jsou získána pomocí metody polostrukturovaného rozhovoru s hlavními organizátory akce. K analýze externího prostředí je využito online dotazníkového šetření distribuovaného mezi účastníky závodu. Tyto metody jsou doplněny ještě zúčastněným pozorováním v průběhu konání samotné sportovní akce. Výsledky: Po aplikaci teorie Service-Profit Chain nelze v rámci příkladu závodu Gigathlon Czech Republic 2016 zcela potvrdit všechny předpokládané vztahy mezi jednotlivými částmi řetězce. Přesto, že interní prostředí a služby zcela neodpovídají představám zaměstnanců, jsou zaměstnanci ve svém zaměstnání vcelku spokojeni a odvádí svou práci dobře. Na organizaci závodu se chtějí nadále podílet, shodují se...
Price building - problematika stanovení cen na příkladu startovného na Gigathlon Czech Republic 2016
Kratochvíl, Tomáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Price building - problematika stanovení cen na příkladu startovného na Gigathlon Czech Republic 2016 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je stanovit výši ceny startovného pro vytrvalostní závod Gigathlon Czech Republic 2016. Dalším cílem je analýza závodu Gigathlon Czech Republic 2016 a tvorba nákladů (výdajů) u tohoto závodu. Cílem diplomové práce je také analýza konkurenčních závodů. Metody: V práci byly použity metody pro výpočet ceny startovného - nákladová metoda, metoda konkurenčního oceňování a metoda dle návratu investic. Dále byla použita metoda analýzy, která byla využita při analýze závodu Gigathlon a konkurenčních závodů. Poslední metodou byl rozhovor, kterým byly získány informace o závodu Gigathlon Czech Republic 2016 od hlavního organizátora této akce. Výsledky:Nejnižší ceny startovného pro kategorii Team of five a Couple bylo dosaženo použitím metody konkurenčního oceňování. Pro kategorii Singl byla touto metodou stanovena naopak nejvyšší cena. Při konečném stanovování ceny bylo využito nejen kombinace všech metod, ale bylo přihlédnuto i k předpokládanému počtu závodníků a švýcarskému modelu cen. Zjištěné výsledky byly následně porovnány s reálnou cenou startovného. Mezi částkami jsou jen nepatrné rozdíly, které jsou způsobeny jinými částkami na jednoho závodníka (nižší...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.